Jag orkar inte bry mig längre , jag står där jag stått och kommer alltid göra de

Dagen har varit chill, vakna vid åtta gick ut oh gick med bästa ida thoor ! Guuud så skönt det är att ut&gå på morgonen, ni anar inte... Men när jag kom hem va jag så jäkla trött så åt frukost ohsen sov jag en stund, hihi.
Senare mot eftermiddagen, runt ett tror jag ?, drog jag&ida ner till stan, tog även med mig min tröja från JC som jag bytte till vit, mycket snyggare ! Packa även ner ridkläder i en väska som jag gick runt oh bar på stan.
För tre gick jag till stallet, det va inte så långt, faktist, tänkte först ta spårvagnen men när jag såg att det stog 10 min så gick jag, haha hatar att vänta på spårvagnen&bussar .. Idag på ridning så hade vi kadrilj, så jäkla kulr är det. Gick super bra, &norbert va hur pigg som helst, så jävla kul. PUSS

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: