SKÖNT ATT SKRIVA ALLT MAN KÄNNER SÅ SLIPPER MAN HÅLLA DET INOM SIG

Jag vet inte vad det är. En sån här konstig känsla igen. Ensamhet känns det som.
Jag är inte ensam egentligen, jag vet att jag har många vänner och en familj.
Men jag vet en tjej, en tjej som har allt. Hon har en familj som är näst intill perfekt. Hon har en kille som älskar henne, en kille som gör allt för henne. Hon har en kompis som gör allt för henne, som älskar henne mer än vad hon tror. Hon får saker utan att hon ens behöver be om det. hon ser hur bra ut som helst och hon har en jättefin kropp. Hennes hy är babylen och hennes ögon är blå. Hon behöver inte smink utan ser lika bra ut ändå. Hon är inte för kort och inte för lång. Hon är bra på många saker, har endel talanger. hon bor fint och hennes familj har bra med pengar, till och med lite överflöd ibland. Hon har ingen i släkten som är död. Hennes betyg i skolan är bra. Alla älskar den här tjejen, dom ser henne och hon kan få allas uppmärksamhet. Det finns mycket mer bra om henne att berätta, nästan inget dåligt. Hon har allt. Ingen är perfekt men hon är så nära, sååå himla nära.
Men hon kan klaga. Klaga över väldigt mycket. Saker som är små för mig men stora för henne.
Jag har aldrig haft ett förhållande. Inte någonting som räknas. Jag vill ha ett men sumpar alltid mina chanser, tar inga risker, vågar ingenting. En gång var jag kär, så jävla, jävla kär. I did throw it away. Jag blev rädd och valde att gå en annan väg, men valde fel. Valde den vägen som var så liten att man bara kan gå den vägen själv.
Nu är jag här. Jag mår bra men är så osäker, i mig själv och när jag är med andra. Jag märker inte längre när någonting litet händer, jag är för van vid dom små grejerna. när dom stora grejerna händer stänger jag mig inne, koncenrerar mig på musiken och drömermig bort.
Det sägs att "ensam är stark"
Jag är trött på det ordspråket. jag vill ha någon vid min sida, som finns här jämt. som inte glömmer bort mig. En kille som älskar mig för den jag är och som är berädd att ta emot mina fel, för jag har väldigt många. Någon som är försiktig och inte som alla andra.
Jag är trött på att vara den andra länken. Jag vill vara något. Jag vill vara någon


KOMMENTARER


tessan , jag är alltid vid din sida vad en som händer !

Vi har delat massa tillsamman !

allt vi säger till varanndra hållersig inom oss två inte dom runt oss.

Duvet vart jag finns . min hand är alltid öppen för din han det kan jag lovar .

Jag bryr mig om dig väldigt mycket det hoppas jag att du vet och om du inte vet det så hoppas jag att du vet det nu iallfal ! Om jag ska vara ärlig så finns det ingen sann kille i den här staden "norrköping" för det finns bara players , idioiter . Men någon äkta står i ett hörn någonstans och väntar också på när han hittar den äkta.

Men tessan . allt skitsnack , allt skit , går vi igenom tillsammans . + va inte avensjuk på någon annan för du är är du och du är undebar människa kanjag lova !

Du har bra familj , bra utseende , bra betyg tillräkligt iallfal , du klarar dig , det finns alltid någon kille där bakom som gillar dig !!

Som verkligen är kär i dig ! , du ska se att du hittar någon rätta snart !

Älskar dig , glöm inte att du är värdefull <33333

2011-12-23 // 13:34:00
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: