TVÅ BILDER FRÅN FÖRRA VECKAN

jossan&jag - mimmi&jag
tjena, usch har fått tillbaka min hosta .. Gud vad jag hatar den, hehe . men idag har det ju varit konfirmation, vi börjar ett&sluta runt fem, i veckan ska jag följa med ida när hon ska ta hål i läppen, åhh vill med ha ..
och skola imorgon med då, inte kul precis men vad ska man göra åt saken ?..
har även pluggat idag så hoppas verkligen jag klarar matteprovet på tisdag !
nu ska jag bah chilla, se på dom härliga svensson svensson. haha gud så jävla bra.

Har även ändrat lite bloggen som ni ser, skuggor, "lämna en kommentar" , hihi .

KOMMENTARER


sv: nej det förstår jag att det inte gör, för det håller jag med dig om, det kanske inte är nåt som lockar på namnet såsätt men det är faktiskt sjukt gött :$

eller det är ju enligt min smak.. hoppas inte att jag är den enda(A)

Fin blogg förresten:)

bloglovin? :)

2011-11-13 // 18:50:07
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: