SÅ HÄR SER JAG UT IDAG

hhej ! kom hem från skolan vid två, när jag kom hem så sov jag, va så trött&deppad.
sen kom mamma hem vid halv fyra&väckte mig, hon hade med sig fika hem. Mys
usch vad jag hatar den här känslan,
aja ikväll ska jag träffa mina bästa tjejor, linnea&ida<3
gud jag älskar er&är så jävla glad över att jag har er, ni är bäst.
får se vad som händer under kvällen !
hihi just det, det bästa av allt tråkigt som händer nu, i helgen ska jag prov-rida en häst för kanske bli medryttare !
hihi bästa linnea som fixa åt mig, taaaaack . Hoppas verkligen det går bra då,
skulle va min dröm att bara känna känslan lite att ha en egen häst, även om den inte är helt min.

- fixa headern ohallt nu med, ifall ni undrar vf jag har samma tröja på alla bilder haha ! :)

KOMMENTARER


Du är för undebar , älskar dig ♥

bara att vi får ses oftare !!

2011-11-11 // 21:56:05

Fin blogg! :D rider du?:)

2011-11-11 // 22:15:10

visst är de :D bara koppla bort alla tankar och fokusera på rdiningen :) har du egen häst? :)

2011-11-11 // 22:30:02

Stilig topp ;)

2011-11-13 // 18:19:33
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: