Vi tänker nästan aldrig på vad vi har, men alltid på vad vi saknar.

hhej, länge sen nu ! Idag sluta jag runt halv tre, ja drog till hageby oh träffa linnea där en stund, vi köpte present till Bella eftersom vi ska på tjejmiddag på fredag hos henne oh fira henne, hihi. sen drog hen oh plugga, där har min dag !
Men jag har så himla mycket prov osv .. ush vad jag hatar ..
Men jag måste plugga annars får jag inte bli medryttare för mamma&det har jag ju drömt om sen jag börja på ridskolan så det finns ingen annan lösning än att plugga som en dåre !! Men annars är allt ok tycker jag , hehe, navesta asso ;
om det inte är någon som bråkar är det någon annan som krossar fönster, &idag va SVT i skolan, hehe..
helt sjukt det här , men aja det löser sig. Men nu måste jag plugga vidare, PUSS

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: