GOD NATT

photo from today, #iphone, me, nathalie, sara&nerea ! Min och nathalie:s spanska tjejer som bor hos oss.
igår så va vi ju på frinavet på dagen, senare på kvällen, så drog jag, cazandra&nathalie (och "våra" spanska tjejer) till cazandra, you know chillade där, spelade spanska kortlekar &fota lite, snacka och aa. Senare drog vi till axel, där även erik, noel, anton och aa mycket folk va det ialla fall, svenska&spanska ! Jag och nerea hade sällskap med cazandra och ana hem , vi drog runt tolv :). På dagen idag va vi på frinavet igen, sen gick vi även till ensjön och grillade korv ! På kvällen va det tjej kväll hos sofia med alla spanska&svenska elever, så det va verkligen nice ! Sjukt kul. Tack för kvällen ! Kom hem runt halv ett. Vi skulle först tagot bussen hem, men fick skjuts hem av jessicas föräldrar, sjukt snällt ! Nae nu ska jag sova, en ny dag imorgon, . bilder som jag ahr tagit med systemkameran laddar jag över när hon har åkt , då jag ahr tid att sitta och pyssla med dom.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: