JAG BLIR HELLRE ENSAM ÄN LYCKLIG MED NÅGON ANNAN


BILD FRÅN VECKAN, SPANSKA ELVER+SWEDEN FOLK...
nu fattar ni säkert ingenting, men i torsdags så hade vi en avskedsfest i skolan för dom spanska eleverna på kvällen, sjukt jäkla kul. Sen på fredagen drog ju min spanska tjej vidare till stocholm med sin klass, Vi lämnade av henne på tågstationen på morgonen sen va allt som vanligt igen. Fast på kvällen så åkte jag på ett konfirmationsläger som va tills idag.
.
Först vill jag tacka alla som va på lägret, sjukt kul ! Emma&tilda ni är bara för bäst ! Emma och jag badadet, stolta haha nejdå men vi ville bli pigga så då tänkte vi att vi skulle bli det om vi badadet i iskallt vatten, och det funka ! Haha vi vart fan aldrig trötta, på kvällen satt jag, tilda, emma, alexandra, johanna, clara, lisa, isbelle, och några till + en ledare i ett annat hus än det vi sov i, haha. Vi satt och berättade massa spökhistorier, haha tilda fick verkligen panik hahahahhhahah herregud så sjukt roligt, ! Alla fick panik sen när vi skulle gå tillbaka till våran "sovstuga". Haha. Sen kunde jag, tilda&emma verkligen inte sova så då kom en ledare in och spelade kort med oss, haha sjukt kul , så jäkla skön ledare ! Vi satt uppe till halv fem och spelade och snackade, and just chilling. Fast såklart vi busade lite med, vi smög jag&emma in till våran andra ledare och (först va det tänkt att sminka han i facet) men nae, han låg med huvudet in på vägen så vi tog mascaran och måla lite på fötterna hahahhaha herregud.
.
nu ska jag se på BB &bara ha en myseftermiddag/kväll för mig själv, kanske drar ut senare, men inte som jag vet inte. Nu vill jag bara sätta på alla BB avsnitt jag har msisat när spanska tjejen har varit här +så har jag ju varit på läger i helgen ....
.
-photos from lägret kommer, so you know.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: