2012

Kan börja med att 2012 har varit en förändring, en stor. Träffat massa nya vänner, lärt mig av mina misstag, gjort saker jag aldrig trodde i hela mitt jag skulle våga! Det är nog därför jag inte gillar året 2012, haha.
året 2012
 
JANUARI - FEBRUARI
vart medryttare på Gaybel några månader, men gillade stallet så mycket, hade inte så mycket tid så slutade efter ett tag. Men hästen va underbar.
Åkte även till romme, standard haha. årets höjdpunkt, lätt. 
Färgade även håret SVART. haha oherre....
Emma fyllde även 15 år den 21 jan&vi tjejer firade henne lite och nej vi är inte normala på bilderna...
 
MARS
började lära känn tuva, celina, cicci, bella&my. Vi grillade och satt och myste trots att det va så jäkla kallt., tillexempel. Hittade på massa skoj.
 
APRIL
Kan börja med att i april då jag fyllde 15 bast. Då några vänner kom över till mig för att fira. Då jag börja  lära känna bella, celina, cicci&tuva ännu och börja va med dom mer och mer för varje dag! Så himla grymma är dom. Nu är dom mina närmaste vänner. 
I april va jag även med i ett utbyte med skolan, några spanska elever skulle komma till oss& vi skulle senare till dom! Min "spanskavän" hette Nerea och bodde hos mig under 1 vecka i april! Jag som suger på engelska&spanska fattar forförande inte hur jag kunde prata med henne&hur hon fatta vad jag sa, haha. Eftersom jag åkte själv utan mina närmaste vänner lärde jag känna en hel del nya vänner under den här resan.
 
MAJ
I maj åkte jag till Nerea, till spanien. Super kul fast det va så jäkla varmt så man dog, hehe! Dom åt sniglar, kängrukött &bara konstiga saker haha så på den veckan levde jag endast på godis&chips! Haha. Fatta att man va nervös när man klev på flygplanet till spanien.
I maj tog jag även min konfa, hihi. Kyrka, jesus, gud, livet &gud allt det va....
 
JUNI - JULI - AUGUSTI, sommar, sol, regn, vänner, stockholm, mallorca, kvällar, ridläger&agustifesten.
 har inte så mycket bilder från allting. Men en fin sommar med fina vänner, familj.
 
 
SEPTEMBER - OKTOBER - NOVEMBER - DECEMBER
Jadu... hösten händer ingenting på ju, så kör alla 4 månaderna. haha men kan lägga upp massa bilder från dom här månaderna så får bilderna tala för sig själva! 

 
 kommer inom snar framtid lägga upp ett inlägg med massa gamla bilder på mig. Håll utkik!
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: