AT HOME

kom för för en sekund sen ! Stressa sönder till ridningen förut haha .
Vi sluta ett, jag&jossan mötte upp ida&emma som slutade lunch på albreks pizzeria :)
vi åt&drack oss tjocka, hihi. Sen vidare in till stan på bussen 115 . haha först skulle vi ta 117 men
den va sjukt jäkla full. Så den bara så den bara åkte förbi.
snacka om hur lack vi blev . så vi ringde till buss nummer saken och skällde ut dom!!
rätt åt dom. om dom bara åker förbi utan att ens stanna så kan du väll ialla fall sätta in en extra buss ??
åhh blir så irriterad på busstrafiken. Men va på stan oh leta praoplats till jossan.
Vid tjugo över tre kommer jag på att jag börja ridningen runt kvart över . Så jag sprang som en idiot till stallet.
Dom hade börjat men ja fick jalla somfan att byta om&göra iordning hästen . så vart typ en halv lektion.
men aja . Gick skitdåligt idag , sämst. Men ja va så stressad osv . aja ska hoppa i badet nu.
måste även plugga ikväll.... åhh fuck off .

KOMMENTARER


» MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak http://mmeeli.se

sv: Jobbat med HTML koder sedan jag var 12 så har en del kunskap, men googla på drop down meny eller så så får du guide :)

2012-02-08 // 21:18:37
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: