JAG HAR ALDRIG KÄNT SÅHÄR, DÄRFÖR ÄR JAG SÅ JÄVLA RÄDD

sorry för jag inte har bloggat, har inte orkat. Red idag, fyfan vilken känsla . Love it.
Alla mina tankar släpper&jag känner verkligen en härlig känsla. Kan verkligen vara mig själv.
&ifall jag gör något fel, vem bryr sig ? , där gör inget det. Jag är där&har så jäkla kul. Helt galet.
Ska även hoppträna på fredag.
Ush vad jag hatar skolstressen, lärarna stressar verkligen igenom allt&sen tror dom att man har lärt sig allt.
Herregud... Dom fattar inte hur mycket det är&hur dåligt man kan må på grund av det . Jävla idioter.
Bara för någon annan lär sig snabbare än mig ska väll inte jag gå&må dåligt över det, att jag inte hinner med.
Jag kanske behöver extra tid att tänka ut svaret osv ...

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: