MY SISTER

random-bild på mig&min syster.

Sitter i badet at the moment. Ska tvätta av mig lite snabbt. Va i stallet förut, drog från stan vid tre.
Mamma kom&hämta mig&johanna vid kvart över så körde hon oss till stallet. Hon hämta även oss vid sex.
Mupparna emma&ida kom nu oh knacka på, Så msåte skynda mig ska träffa dom ikväll.
Haha men kommer nog komma hem runt tio för då är det Big Brother ! Ett måste att se.
Kanske ser på det med emma och ida, får se vart vi är just då. Men som sagt måste jalla nu.

KOMMENTARER


Fin blogg du har! Kollar med på Big Brother, och har du någon favorit än så länge :)?



Sv: Åh men tack, vad sööt du är! blir jätteglaad ♥ tack så jättemycket sötnos verkligen!

jo det skulle jag nog kunna fixa någon gång! :) kramis!

2012-02-25 // 01:21:35
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: