CHILLAR IN THE BADKAR

mupp bild sen idag på mig&världens bästa jossan.
sitter i badet nu ! Sluta runt tre, fast stanna kvar för gjorde ett omprov, ohja känner mig sjukt dukig att redan ha omprov ... inga fler av dom tack ! Efter skolan sterssa jag ner till stan och träffa tilda där, vi gick till friskis&svettis oh träna, duktiga tjejer !! Vi ska börja träna varje måndag&söndag hiho.
rätt chill vecka, vi har bara eng på torsdag (?) , sen spanska&so på fredag , ! skönt .
men ska bara slappna av nu, hihi har ljus och allt. sätter på någon bra musik med. hörs senare .

KOMMENTARER


- Fin blogg!



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på varandras bloggar lite då, då. Alltså du på min och jag på din. Kommentarer är ju alltid kul, ellerhur? :)



Kram Ella :)

2012-01-30 // 19:35:55
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: