HOME

Har ju varit på ridläger i en vecka ! Det slutade i lördags och då hämta mamma mig på ridlägret så drog vi direkt till båten och sov där tills idag. Kvällen igår va helt awsome ! Bland annat nattdopp med underbara människor ! hahah herregud asså.... Kom hem för några timmar sen, kul att vi satt fast i kö vid söderköping i några timmar....  vi hämta donken på vägen med, så jäkla gott ! Tänkte nu ladda över lite bilder från ridlägret som va helt jävla amazing ! Jag och min allrabästavän linnea hade så jävla kul ! Hästarna va underbara, våran sjuka ridlärare som vi garva åt varje dag ! Haha, va sträng fast ändå så jävla kul ! Han kunde säga vad som helst ! typ, "jag säger inte att du är dålig, det är så !" , "om ni är lite snabba nu så kanske ni kan jobba på MC när ni bli stora, det vet ju inte jag " .. Jag och linnea tog inte så mycket bilder, här har ni tre av dom 8 haha ! Men vi filma massa, smygfilma lite osv på våran sjuka ridlärare haha ! Så jävla skön.
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: