HOME

wiii, en vecka i mallis med familjen vart riktigt lyckad. Men så skönt att komma hem. Kom hem igårikväll runt åtta, då käkade jag en snabb kvällsmat och sen tog en snabbdusch, senare körde mamma mig till sofia i lindö. Massa roligt folk va där&vi såg på skräckfilm och bara hade det allmänt roligt ! Tack för kvällen ni som va där. Mamma hämtade upp mig runt tolv, haha fyfan va rädd jag va efter skräckfilmen, herregud.... Eller vadå rädd?, jag va panikslagen .. .hahaha . När jag kom hem så somnade jag på 1 sek Efter ha rest hela dagen från mallis... hehe. Idag har ska jag träffa linnea en stund, + packa upp resväskan &packa en ny väska för imorgon om det blir fint väder åker vi ut med båten en vecka, så jäkla skönt, gud vad jag har längtat !! jag berättar mer om mallis när jag laddar över alla bilder vi tog, :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: