WFT ?

wft har hänt med blogg.se ?!, herregud, kan dom inte bara låta allt va som det va -.-, fattar ju ingenting :(
haha men nog med det.
MIDSOMMAR ÄGDE , fyfan vad roligt jag hade, stod och garva åt en idiot&sen kommer nästa idiot man typ tjuter av garv år hahhahaha. Tack som fan för alla som va där. Helt sjukt vad kul jag hade, hehehe. Nu taggar vi sommarlov rakt av. Kom hem igår från båten runt åtta, såklart jossan ringer och stressar på mig som fan att jag ska åka ner till stan och träffa henne, mimmi&evelina, haha herregud sjuka ungar !! Eftersom det va som en söndag så gick den sista bussen halv elva, så jossan och jag tog den& stannade i smedby och chillade, drog sedan hem och sov runt tolv, så jäkla trött jag va !! Vaknade idag klockan elva, herregud inte likt med direkt haha, vadå trött *?!. Aja ha det bra så hörs vi

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: