DANSA-PAUSA

blev att jag slagga hos emma igår. Marcus mupp sov med över... Så dom slängde ner mig på någon jävla tält-säng ! Haha. Chill igår, så jäkla mysigt.
Jag jobba ju till fyra igår(på praon). Mamma kom och hämta mig.
Vi åkte hem, jag va helt d.ö.d efter den här veckan. Så chillade lite, kollade på torsdagens avsnitt av BB.
Senare kom linnea, vi åkte lite lonboard, fjanta oss lite i webben och bara snacka massa skit ! haha . Följde henne hem vid nio, då väntade jag på Marcus&Emma vid rambodal, dom kom efter 67231 år hehe.
Vi drog hem till emma, chillade som sagt. Så på BB sen spela kort !
Gick upp till emmas rum runt två, halv tre kanske (?) och skulle sätta på någon film, haha och då somna jag på 3 sek. Haha.Där har ni min fredag på pricken !

Nu, lördag. Kom nyss hem från ingelsta med mamma. Shoppa lite saker, lägger upp a picture senare .Nu ska jag snart äta lunch, sen mot kvällen ska
jag träffa min fina vän emma ! Det blir super.Grannarna kommer in oss hos ikväll med, så får äta hemma osv . Får se hur jag gör.

KOMMENTARER


du har väl inte missat helgens sweetie? :)

2012-03-17 // 21:37:33
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: