HAHHAHAHAHAHAHA

muppade till maaaax.

Helt död, va ju och träna en liten stund på mamams jobb förut. Rätt skönt ändå. Fast jag HATAR när andra ser mig träna, speciellt när det är en super snygg kille ! Haha. Nu känner jag för att sova men det är ju BB ikväll, så får försöka hålla mig vaken. Praon är ju slut på fredag, synd... Många har tröttnat på sina prao-platser, men jag älskar min! Så underbara människor. Så sjuka. Kommer fan sakna dom. Hehe. Fuck of vill inte tillbaka till skolan.

haha, i morse när jag vänta på 115 vid söder tull. Så kommer 117 (trodde alla) när 115 skulle komma. Alla bah vafan ?! . Så dom hade skrivit 117 på bussen men det va 115 ! Så det va tur att folk frågade, själv stod man längst bak som en liten mus, haha ! Men fatta hur lack jag blev eller alla blev. Och idioten till busschaufför säger : jaow, det ändras sig själv. Jävla buss, ni vet det är gammal&trasig buss, jalla gå på. Haha,jävla mupp !

KOMMENTARER


» Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE) http://emmandens.blogg.se/

Sv: Tack vad snäll du är :) Jag har en Canon EOS 100D, med kitobjektivet (18-55) och sen ett tele och makro objektiv (70-300)

läs mer om det sistnämda objektivet på bloggen under kategorin "kamera utrustning" ! :)

2012-03-21 // 21:20:30

SV: Åh tack så mycket! :D

2012-03-22 // 16:31:01
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: