GRYM KVÄLL IGÅR

så här såg jag ut igår, wiii shorts och linne - nu jävlar är det sommar !
sjukt jävla kul igår ! Fast idag mår man ju skit men det får man ta när man vill ha lite roligt ! Kvällen spenderades  med mina små idioter ! hihi, albin&världens bästa emma ! Senare kom kalle meed.  Lite chillkrök&grill pågick hela kvällen, bara satt och snackade och hade det roligt ! Hade även konakt med jossan hela kvällen via min iphone  ! heheh, hon mimmi&line + några mer va vid ensjön ;). Idag herregud, mitt huvud sprängs osv ... Idag skulle vi ut till båten men nej vädret ska såklart förstöra allting !!! Åhh blir fan piss of. Det är alltid dåligt väder på helgerna , -.-. Men runt tre - fyra ska jag åka ner till stan och träffa felicia&sofia, vi får se vad vi hittar på ! Kul som fan ska det bli ialla fall för jag saknar dom så jäkla mycket !

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: