SPAIN 2012

några smakprover på alla bilderna som jag ska lägga ut ... mohaahah
Resan har varit rätt bra ändå ! Jag va rätt arg en kväll pga massa saker men det gick ju över och nu vill jag ju tillbaka . Vi tog bussen till malagas flygplats runt 24:00 & va i malagas flygplats runt 04:00 , och flyget gick 06:30 eller något ! sen kom vi hem till skavsta flygplats runt 10:30. Så det va en en lång&seeeg resa ! Mamma kom hämta mig på skvasta och då åkte vi ju och h'mta mc, jag käka på 1 sek va så jäkla hungrig haha, därefter somna jag till och sova bort hela dagen, mamma väckte mig runt 17:30. Och så käka jag kvällsmat, har bara chillat sen dess, va med pappa till ica förut med och köpte svenskt godis. Nu ikväll är jag så jäkla trött så ikväll blir det allmänt chill, laddar ner föräldrafällan just nu, ska redigera lite mer bilder från spanien och sen blir det myspys med film då.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: