Jag väntar på något som inte kommer hända

rubriken stämmer bra in på mitt liv just nu.
nej men älska livet typ. Haha! Men det rullar på. Klart man gör saker man ångrar ibland. Men jag fattar inte grejen med att överdriva så jävla mycket. Jag har sagt att jag är ledsen&jag ångrar det. Snälla räcker inte det?. Allt blir bara mycket sämre. Jag är en sån person som inte tänker på vad jag gör. På ren svenska kan jag va jävlig klantig med vad jag gör&säger. Jag är även en sån person som gärna gömmer sig för alla problem. Blundar när dom kommer. Orkar inte ta tag i dom. Eller orkar och orkar, vågar inte. Men visst jag kan bli arg, jag kan hata. Jag är en sån känslig tjej - fast ändå inte. Svårt att förklara, svårt att beskriva med ord. Och snälla sluta bry er. Jag lovar jag klarar ut det här själv. Please, jag är inte 3 år. Ni gör det bara värre. Jag har mina vänner&det är allt jag begär. Viast jag är inte på toppen av berget men vem fan är det? Man vill ju kämpa för något, Inte bara flyga upp och flyga förbi alla hinder. How fun it's that?!. Jag mår bra. Men snart mår jag bäst. Jag lovar er.
Jag blir bara så arg ibland på människor. På folk. Sånt är livet, man blir arg ibland. Det går över.
Men om ni är dryga så kommer jag va dryg tillbaka. Förvänta er inget annat.
För er hatar jag så mycket så ifall ni brann&jag hade ett glas vatten - skulle jag dricka det!
Jag tänker le när ni tror jag är sård, tänker skratta när ni tror jag kommer gråta.
Just let it go. I win whatever you say.
-fan förlåt för jag tar ut det här över bloggen, så skönt att skriva av sig bara....
 

KOMMENTARER


» Unknown

Du är underbar precis som du är. Tänk att det finns bara en som är som du och det kan ingen ta ifrån dej, du kanske har det svårt nu men ...
man behöver ingen anledning till att må dåligt ibland kommer man bara in i en period som suger

Ville bara säga att du är så jävla fin och har en sådan fin klädstil, vackert hår ah du är vacker hela du. Kom ihåg det.

2012-12-08 // 20:52:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: