Byt bekini

När jag fyllde år fick jag en bekini av min fina syster, fast tyvärr syrran, fel bekini hehe. Så va och bytte den idag till den jag ville ha. Eller jag hade tänkt mig en blå.. Fast den här fin fina fick följa med hem istället! 
 
Annars idag? -jo du, sjukt jäkla trött&bara allmänt ont i huvudet. Men efter skolan drog jag in till stan och gick och kolla lite i affärerna, som sagt bytte bekinin.. Hittade en sjukt snygg tränings tröja från Nike, funderar stark på att köpa!! Runt fyra hämta pappa upp mig på stan och vi åkte till Lager 157. Skulle ju köpa dom där jäkla jeansen men såklart va dom slut (min vanliga tur liksom, karma is a bitch....) Så får gå i trasiga jeans några dagar till så löser jag problemet då, haha.
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: