Du bara förstör

Nu ska jag berätta en sak, en hemlighet. Det finns många idioter på denna planet, många som bara vill förstöra, några som förstör utan att tänka sig för& några som förstör utan att veta om det. Nu när jag skriver det här, tänker jag på 1 person. Gud det är så jäkla svårt att beskriva med ord, att försöka få er förstå. Jag har i hemlighet gett upp många saker och människor jag älskar pågrund av den här idioten. Jag har på något konstig vänster haft den här personen i min tankar&idiotisk som jag är tro att den här personen skulle komma till mig. Säga ett litet "förlåt".   Visst jag gjorde med fel, men det va han som lät mig gå, han som inte gjorde något mostånd.
 
Men nu i dagsläget vet jag, han kommer aldrig tillbaka. Han har gått vidare för länge sen och det måste jag också göra. Jag vet. Jag ska. Jag har så svårt att umgås med den här personen. Tänk er själva, umgås med den personen som har förstört nästan hela ditt liv&låtsas inte om något, eftersom personen vet inget, det är bara du som känner alla svårigheter han har gjort i ditt liv. Du vet att du måste  gå vidare&precis när du ska ta steget in i nästa kapitel så kommer han där igen, står och ler som någon idiot. Sen tänker man "åh gud vad skönt det skulle va om jag aldrig lärde känna han". Fast det är på något vis inte hans fel,
han kan egntligen inte rå för över att du har varit så jävla dum&tro att du lever i någon jävla fantasivärld.
 
JUST BE HAPPY AND MAKE WHATEVER YOU FEEL LIKE TO DO. 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: