New in from weekend

Bekinin& solglasögonen är en försenad present av min underbara syster, she know what i want. Fast jag ska byta bekinin till en blå med  "diamanter" i mitten! Hihi. Igår va vi i linköping och bytte mina Vans jag fick i present som va olika långa! Haha fail. Fick storlek 36&38... Så va och bytte till 37. Så nu är dom fina&perfekta. Köpte även ett solpuder på Gina för endast 70 kr. Grymt, ska prova den ett tag nu och kolla hur bra den är med.

Min kära mamma har även varit magsjuk&självklart åkte jag på't inatt... Sov inte på hela jävla natten, somnade "helt" runt sju&vaknade för en stund sen. Värsta natten i hela mitt liv, jag spydde, jag kunde inte sova, jag frös, jag svettades, jag drack vatten pga jag hosta ihjäl mig, jag spydde upp vattnte (wft?!?). Så idag är jag instängd i mitt lilla söta rum så jag inte ska smitta ner någon..


KOMMENTARER


Svar: eller hur!

Ser att du har JB på väggen, är du en belieber? :D

Svar: hihi ja! Ska på hans konsert den 24 april :D
Therese ohlin ek

2013-04-14 // 19:14:45
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: