Molly

Åhhhhhh gosis. Kolla vilken fin kanin man hade, helt jävla underbar. Vi fick ju henne 2008, hon vart tyvärr bara 2 år så hon dog 2010. Gud det känns som det va förra veckan jag gosa med henne. Hihi kom ihåg att jag fick inte ha henne i mamma&pappas säng, och det man inte får är ju extra kul?, klart som fan jag tog in henne dit så fort ingen såg, så busa hon i sängen. Och haha på nätterna när hon hade damp i buren, tror ni jag fick damp på henne då?!?! Och sen ni vet klockan 6 på morgonen då ska hon börja ha damp igen i buren för hon är hungrig så det va bara att gå upp, ge henne mat sen gå och lägga sig ett tag till sen time for school... Åhh i slutet hon blev som en hund<33333, allvarligt hon sprang fram när man kom, ifall man hade en "lös" i rummet så gick hon efter en ifall och hon slickade en på kinden!! Åhh mysis. Och sen ifall man såg på tv eller något så tog man upp henne i knät så kunde hon lägga sig där och mysa in sig, åhh min lilla söta molly.
 
När man är ledsen skulle man ha den här lilla sötisen i sitt knä och bara mysa<3

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: